Пробег
50 480 км
Коробка передач
Механика
Первая регистрация
06/1948
Вид топлива
Бензин
Мощность
10 кВт (14 л.с.)
Продавец
Частное лицо
Основные данные
- Тип кузова
- Седан
- Тип автомобиля
- Ретро
- Вид привода
- Задняя часть
- Сиденья
- 5
- Двери
- 4
История автомобиля
- Пробег
- 50 480 км
- Первая регистрация
- 06/1948
- Недавнее ТО
- 02/2024
- Кол. владельцев
- 10
Технические данные
- Мощность
- 10 кВт (14 л.с.)
- Коробка передач
- Механика
- Размер двигателя
- 2 225 см³
- Кол-во передач
- 4
- Кол-во цилиндров
- 8
- Собственная масса
- 1 250 кг
Энергопотребление
- Вид топлива
- Бензин
- Расход топлива
8,0 л/100 км (комб.)
Цвет и обивка
- Цвет кузова
- Синий
- ЛК-покрытие
- Иное
- Цвет салона
- Бежевый
- Материал
- Ткань
Описание
Gebouwd in Parijs Poisy Ford SAF waar er verschillende merken gebouwd zijn. Omdat ik geen grijze kaart had bij de aankoop heb ik een sertivicat de construction moeten aanvragen in de fabriek die momenteel nog actief is voor Peugeot is, Het is een uitzonderlijke zeldzame historische auto. Volledig gerestaureerd, er nu enkel wat foto's en foldertjes van vinden. De historiek van de Ford f472a.!!In 1934 was Maurice Dollfus, de CEO van Ford SA, op zoek naar een grotere fabriek en kwam hij bij Émile Mathis. Deze auto werd dan Matford SA en was gevestigd in Straatsburg. Het ging door tot 1940, toen Mathis afscheid nam van het bedrijf, de fabriek in Straatsburg werd gesloten, Ford bouwde in Poissy Parijs een eigen fabriek, Ford SAf waar men van 1946 tot 1948 als eerste model de Ford f472a gebouwd is.
Продавец
Частное лицоКонтакт
- в т.ч. НДС

